Sudah

Assalamu'alaikum

Pagi semalam dh interview..alhamdulillah lega dh lepas. Tinggal berdebar menanti keputusan pulak. Harap² positif, ada berita gembira buat aku nanti..ameen..

Soalan semalam logik² je kalo nk dibandingkan dgn soalan² yg pernah aku ditanyai dalam 2x interview yang dolu². Rasanya aku dh jawab sebaik mungkin..cuma ada la 1 soalan IT dan 1 soalan tentang Dr. Raja Nazrin yang aku x cemerlang menjawab. Smoga ada rezeki ku jadi PTM nnt :).

Bulan² puasa ni rasa lemau pulak. Harini dh boleh on time sampai opis tp sbb nasib x baik kena kluar tren kt terminal putra..ditambah punyala lama menunggu melintas jalan..naik lif lagi..terlebih gak 2 minit..merah lagi punch card aku. Bla nk biru ntah..dh le staff baru..buat pangai hari² dtg lmbat..uh..

OKlah..keje mcm dh siap..xde org nk tanya utk keje seterusnya..so aku merilek dulu la..

OKes..wassalam.

0 Response to "Sudah"