Sessi memproses

Salam Mesra..

ewah..hehe
Berpagi-pagi mengadap PC yang hang..hehe..ni sbb process text file semalam le. Saje aku run proses sblm blk smlm..x tutup PC..mai pagi ni..heh..hang. Terpaksa menekan Ctrl+Alt+Del berkali²..heh..

mcm xde keje sangat..sini actually byk keje tp sumer pakat bz sampai diorang lupa kewujudan akukah? tp xpe..i x kisah..asal ada PC sendiri..line Internet..oklah..boleh la aku hidup kt opis ni..hehe. Semalam ahernya berjaya gak aku menyiapkan function delete tuh..x reti aih ASP nih..tgk coding² orang n harapkn pakcik Google je..sib baik pakcik tu ramai kawan yang sedia membantu. TQ pakcik Google n rakan-rakan beliau..ihik..alhamdulillah siap 1 keje.

Dengarnya harini cam nk dapat keje baru..xtau la keje pe..wait and see je la..malas nak tanya. Lagi pulak PC aku dibebani dgn tugas memproses file² sedia ada..adeh la..sementara belum start memproses nih..eloklah aku mengupdate blog haku..sakgi klo tgh run proses..huhu..nak nangis rasa..xleh nk wat benda lain..makan memori besau betul..isk..isk.. Semalam sementara menanti proses selesai yang amik masa berjam²..aku pun membaca la novel tajuk 'The Switch'. Cam bes..tp baru baca 1 chapter..lmbat skit la baca novel omputih ni..maklomla..english haku kan dasat..ehehe..

OK dokie la..nak bersiar² kat senarai website bwh tajuk 'Bacaan Bagus' aku tuh pulak..nnt citer² lagi.. ;)

Wassalam.

0 Response to "Sessi memproses"