Bubur Lambuk

Assalamu'alaikum

Semalam 1st time dpt makan bubur lambuk Masjid Jamek Kampung Baru yg sgt fofular tuh..tp belila, RM2.50. Nak beratur untuk dapatkan yang free ntah bila kan.. 1st time aku dpt lihat dan rasa mcmmn rupanya bubur lambuk adalah semasa di UUM. x pasti masa tu masih pelajar Matrikulasi atau dah 1st degree. Nyum..nyum..memang simple tetapi lazat rasanya bubur lambuk Pusat Islam UUM tuh. Yang semalam pun sedap gak..xtau la nak kata mana yang lebih sedap..rasa mcm lebih kurang je rasanya. x kisah la..janji sodap..hehe..

Hari-hari pun xdak kerja. Selain proses file yang hanya memakan masa x sampai 5 minit pun..aku goyang kaki je. Keje banyak tp sumer org lain yg bz x nyempat kena buat. Aku x mintak la keje yg sgt membzkan smpai kena stayback kn..at least kasikla keje SIKIT..hehe. Jadi data entry for a while pun i x kisah..ekeke..Apa status aku skang je? Adakah aku dpt gajik butak? Gaji baru je dpt semalam..sempena nak raya gaji dpt awal la 2 hari. Dapat plk gaji sebulan stengah di atas kesempitan hidup sebelum ini kerana x dpt gaji..hehe. Sib baik stengah bulan je..klo sebulan terpaksa menge'pau' uang suamiku..uhu..

Okeh lah.. semoga bertemu dgn Lailatur Qadar..jgn temu je..hehe


0 Response to "Bubur Lambuk"