# Jejak kasih teman² lama

Salam pencarian..

4-5 hari ni sibuk mencari kenkwn sekolah rendah dan sekolah lama sblm p Teknik dulu..
rindu bangat sama kwn²..
siap search kt google menjejak sorang²..
alhamdulillah..dah jumpa 3-4 org..:)
kalo korang ada kenai sapa² yg semasa thn 1993, darjah 6 Merah di Sekolah Rendah Sultan Abd. Aziz , dan form 3 thn 1996 di Sekolah Menengah SultanAbdul Aziz, TELUK INTAN..silalah bg num contact depa kt aku ye..mau menyambung ukhwah ni.. Bdk² S.M. Teknik Ipoh x lost contact..berterabur ja depa kt friendster tu..heheh..

Prasan x iklan shampu kt TV lani agak melampau? heh..melampau yg agak klakar jugak..hehe.. 10x tgk..10x nk tergelak..adeh la..

Heh..xde idea mau tulis apa..esok mlm mau pulang ke pangkuan bonda terchenta..udah lama x jenguk umah..last blk umah raya haji yg lalu...lama bangat sih..

Hihi..saje nk tunjuk gambar yg aku dpt mlalaui emel ni..bertajuk.. "Baby in the Teko".. haha..



Kiut miut kan? ;) Hepi je pulak tu..

2 Response to "# Jejak kasih teman² lama"

  1. zampeada says:
    11:31 AM

    ah comelnya budak dlm teko tuh... he he he... kita dah tak sekecik itu utk masuk dlm tuh...

  2. Asma says:
    5:17 PM

    p la tempah teko beso..heheh