# Encik Along

Hehe..konpem arr tu tgh wat crite kt UUM neh..drama ke..filem ka..tatau arr..

td terserempak lagi dgn Encik Along Kamaludin..xde sapa cm hiraukn dia ja waktu dia trn kete Proton Wira biru td..cam kanak² kandos..leh la jd student Uni. lagi..nmpk muda belia dr jauh..heh..cukop 40x terserempak dgn dia..ada jodoh la kot nk jadi besan ni..ekeke..boleh ke bang?(soklan utk suami..:D)

harini berlangsungnya Pilihanraya Kampus kt seluruh IPT..huh..x happening lgsg..x nmpk cm PRK pun..sunyi sepi ja..tingat dulu²..betapa besnya jd peraih undi yg berjaya..hehe.nk jd calon cm x layak..jd peraih je la..hehe..

ups..bz..bz..xleh nk mnaip panjang²..

ok..sambun kije..:D

5 Response to "# Encik Along"

  1. shaFriza says:
    6:06 PM

    assalamualaikum
    bz bebenor.. heh
    suami nk ke besan cam tu?ekekekek

  2. zampeada says:
    9:05 AM

    aku hanya nampak kesibukan penggambaran ja... tak nampak pon sapa pelakon... sapa pengarah. tapi tuh dia siap dua lori angkat brg2... fuh... agaknya itu pasal diorang marah yea bila kita beli cetak rompak...

  3. edaleeja says:
    9:30 AM

    itu le...tapi mcm pelik gak pesal diorang takmo jual murah? blh je elak perlaku nye xtvt lanun ;)

  4. Asma says:
    4:27 PM

    shaf: belom bukak mulut tanya suami lagi..hehe

    alizam: tu la..kebesaran lori dan keramaian krew² nmpk cm nk wat film beso je..heh..ye ke?x penah tau pun cmne org shooting sblm ni..heh

    k.aida: klo murah kot² x pulang modal..pastu cmne nk jd kaya raya..haha

  5. High Blood Pressure says:
    8:56 PM

    Hi There! Really cool site . Ok so I'm always searching for this kind of stuff.
    I have this fascination thing. Keep up the good work!
    All Blessings,hypertension