# Kas-kas..

Salam hari Selasa..

lalala..encik Hanis baru kluar..lega skit paler otak ni peh sembang² meminta kepastian..hehe..nmpk skit what should i do after this..action to take la..ada jalan dh..kena pikior skit² kasi jalan lebih lurus..kes...kes..kas..kas..uhuk!! :p

Bercerita ttg kas-kas..jd topik hangat kt ntv7 smlm..para pemanggil begitu semangat memberi pendapat..gelak sorang² dpn TV..haha..ramai yg kata x perlu diperbesarkan isu tu..klo nk haramkan penggunaan kas-kas..better haramkn rokok tu dulu..dh nmpak kesan dh..stakat kas-kas..benda yg remeh-temeh cam ni pun nk eboh²(depa yg kata..:p). Semua nya terpulang la atas diri 'pemakan'(kita la tu..hehe)..kalo dh deme rasa mengantuk ke..hapa ke peh mkn makanan yg ada ramuan kas-kas..so..stop la..byk lg makanan lain..p la mkn nasi ayam ka..mee goreng ka..nasi paprik ka..heh..so..up to u la nk mkn pe.. Semlm jugak ntv7 interview org ramai kt kedai nasi kandar..ttg ketagihan makan nasi kandar..ramai gk mengaku ketagih..xleh klo x mkn..koman² sebulan 2-3x la..ada gk yg hari² mesti mau makan..xleh miss ma..tgk smlm berbilang kaum yg gemo nasi kandar ni..ramai gk nmpk para chinese smlm kt kedai tu..hehe..aku x penah mkn le..sedap ka?try beli kas-kas campak dlm kari la..kes..kes.. :D

Sekarang ni pun iklan agak terlampau kelogikannya..hahah..kenkdg gelak beso dpn TV..sesambey menggelengkn paler..hikhik..sgt klakar 1 iklan tu..psal download ni..x ingt kampeni pe..dialog dia.."cepat..cepat..download sampai pengsan.." hahaha..mlampau..x pasti la perkataan cepat tu ada ke x..saje tambah bagi tujuan dramatik..:D. Tp mmg ada ayat download sampai pengsan..iklan terlampau la..:p. Ada lagi 1..iklan Toyota Vios..ada sorang mamat tgh jogging berhampiran tasik..sambel pasang walkman klo x silap..dari kejauhan ada samting yg menarik perhatian beliau..apa lagi..kete Vios tu la..lalu..beliau pun menuju ke arah kereta itu utk membelek² la..bila beliau sentuh ja kete tu, terus terbalik..rope²nya hanya papan gambo kete ja..nmpk real la dr jauh..tiba²..sesuatu berlaku dgn pantasnya..lps jatuh ja papan gambo kete tu..kluar la 3 kepala naga(naga rasanya..)..lalu salah satu paler tu menyambar la mamat yg malang itu..maka..tamatlah riwayat seorg mamat yg sedang berjogging..huhu..peh tu salah satu paler naga tu kluar lg lalu mendirikan kembali papan gambo kete yg telah jatuh td..heh..laau..tasik kembali tenang..

Korang nmpk x jln citer ni?heh..dh tgk dh ke iklan tu?nmpk pe maksudnya? :p :p nak menunjukkn betapa Vios tu begitu menarik perhatian la..sampaikn naga² tasik Chini tu menggunakannya sebagai umpan..kes..kes..kas..kas.. haha.. Baru tgk 2-3x ja iklan ni..x slalau kuar kot.. Lg 1 iklan bes adalah iklan Shampu Sunsilk..sgt teruja la tgk model tu..:p sgt cantiklah beliau..kuang...kuang..tp cam gatai skit pun ada iklan tu..nk g study ke nk tgk pompuan comel kt lebri tu? :p sib baik yg laki tu amik jln spttnya dgn tdk ke lebri sbb xleh blajo..cantik sgt puang tu pun..hehe.. Tayang skit..:D



hehe..slamat menonton iklan..:D

5 Response to "# Kas-kas.."

  1. Anonymous Says:
    7:05 PM

    isu kas-kas.. isu urti, isu ntah apa2 lagi yg dibesar2kan... aish... tak paham laa paper nih... may be kak sel kena amik alih syarikat paper tu tak? -saidah

  2. bayulaut Says:
    12:03 AM

    kat sini ramai je yg mkn kaskas, xde masalah pun...bukan ketagih cam heroin tuh.kalau camtu, ajinomoto pun kena abolish arr..;)

  3. Asma says:
    8:40 AM

    saidah: pe kata kita bukan stesen TV baru nak?hehe..

    bayulaut: saje je eboh²..isu beso wat x nmpk..:p

  4. zampeada says:
    10:04 PM

    isu kas-2 tuh dibangkitkan oleh seorang menteri ke apa... tetiba je ntv7 perbesar-besarkan... alahai... ntah aku pon tak penah ketagih nak makan nasik kandaq tuh. sib baik

  5. are_c_iah says:
    9:11 AM

    kurang puas ati ngan iklan sunsilk.. nmpk si pmpn tuh yg gatai lebih dr lelaki tuh.. aduh.. malu seh sbg wanita muslimah :">