Alhamdulillah..ahernya

Assalamu'alaikum...

lama x update blog ni..Internet dial up sgt la slow..so xde mood lgsg nk upload tulesan kt sini.
ni dh dpt LAN connection 100Mbps..so oklah..

alhamdulillah 3 September baru ni aku dpt gak naik pentas amek skroll..ekceli x sangka dpt konvo tahun ni..ingtkn paling awal pun mini konvo thn dpn..tp sudah tertulis yg aku konvo thn ni..alhamdulillah.. :) Terus-terang..aku x kisah pun bila dapat konvo yg paling penting tesis aku tu diluluskn..dan sgt bersyukur bilamana kak Yati call awal bulan lps bgtau yg aku dah lulus. My hubby pun nmpk lega dengar berita tu sbb aku pun kdg2 terbuat muka x bes gk dpn dia sbb rasa sgt terbeban slagi x lepas dr tesis tu..terasa begitu mencengkam limpa pulak..eheh..

Walopun invitation letter konvo x sampai kt tgn aku, ada informer yg bgtau..hehe..thanks to Kinah ye. kalo x mmg xp gamaknya. tp decide nk p tu last minute jd perjalanan ke sana jd agak kelam kabut. Dan hasilnya, dh 3 hari kepala ni berputaq rasa penin² and sakit paler..huhu..

OKlah..skang aku dh mulakan tugas baru sbg pelajar..haha..belajar lg. Family belah sana sini ada yg sok sek sok sek cakap.."Asik belajar je..bila nk keje.." xpola depa nk kata pe..yg penting aku buat apa yg aku nk buat dan benda tu x salah serta tidak mendapat bantahan suamiku..Oleh itu..di sini la aku skang..uhuk..

OKlah..penin dtg lagi..nk landing sat..

wassalam.

2 Response to "Alhamdulillah..ahernya"

  1. edaleeja says:
    2:42 PM

    semah, awak sambung PHD ke? Alhamdulillah, selamat belajor..ke sambung kursus lain plk ni?

  2. Asma says:
    10:51 AM

    PhD??blm le lg nmpknya..trauma research blm hilang lg..huhu. pe2 pun alhamdulillah ahernya dpt grad jugak.