My Last Working Day

Assalamu'alaikum

Today is my last working day. Aku dh hntar emel kt all the staff sini mengumumkn last day keje hari ni..thanks to all n wish diorg good luck la kn. Bersopan santun meninggalkn company gituh..hehe..Pastuu ramai gk response emel tu wlo xde la haku rapat rapit ngan manager² n officer sini..eheh..

punya la xde keje harini..nganga je..sampai terlentok² dibuatnya dek kebosanan. Nak landing paler ni atas meja mmg xleh la..melanggar etika sbg seorg pekerja kot..eheh..terpaksa la bersengkakng mata..at last tertido gak aku sambil menopang dagu..adeh..adeh..rasa nk demam pun ado ni..

esok lusa cuti..Abah ada bgtau nk dtg rmh..nk ajak anak dia g bwk g serdang tgk MAHA..my father in law tu mmg penternak kambing n lembu berjaya..nk menambah koleksi lembu kot..eheh..klo mak abah jd mai..kena gotong royong la mlm ni or seawal pagi esok mengemaskini rmh yg dh x serupa rmh tu..ahaks!

okeslah..isnin ni aku bakal memulakan tugas baru di tempat baru..harap2 kebizian di tempat br tdk la smpai aku merindukan kelapangan masa di sini yg aku pernah kecapi..cheewahh.. :p

0 Response to "My Last Working Day"