cari kerja..

Assalamu'alaikum

lama gk x update ni..masa ada..tp x nyempat²..huhu
'Umair dh 5bulan lebih..baru ni timbang naik 200g je brbanding bulan lepas..tu la..jarang menyusu..mkn pun asek tolak je. nk main sokmo budaks tu..xpe la..asal x anoreksia sudah. tp my baby tetaplah cumel n muntel..ahaks.. :p

harini my hubby cuti..bes² beliau je mencutikan diri..eheh. so haku ajaks le dia g jpn wilayah. g isi borang gstt pendidikan khas..huhu..nk cuba rezki jd cegu pendidikan khas pulak. hopefully ada la rezki haku dalam wakt terdekat ni.

xbes ar x keje ni. ekceli pembetulan tesis haku x bersentuh pun. ada la cuit skit² bab 1 tu. sgt x dan n xde mud la..huhu. tp nk usaha jugak siapkan sebelum masuk bulan 5 nnt..huhu. kerja 0 sgt byk..tp rasa x berkelayakan je nk apply. lgpun byknya keje yg haku rs cm ntah le..mampu ke nk keje cmtu dgn status haku skang ni??rs nk jd ccegu ja..uh.uh..

ish..xleh lama la..wisau 'Umair jg hek..hek..nnt. beliau kalo terjaga tgh² malam ni terus nganga nk susu..x nyempat². jgn le lengah²..mau jerit tgh mlm.huhu

wassalam

2 Response to "cari kerja.."

  1. zampeada says:
    8:42 AM

    aku dulu buat pembetulan tesis masa first week dpt senarai pembetulan... hehehe... hangat2 taik ayam... lepas tuh sejiuk aja... jadik malas... tapi buat lar sikit2 ya... jgn malas2... hehehe...

  2. edaleeja says:
    10:26 AM

    kene rajin dik buat correction. kak eda dulu usaha abihkan jgk semua corrections within a week. ada pemangkin gitu...heheheheeh

    dah besar umair ye. anak kak eda blm masuk 2 bulan lg, pun sama gak lmbt skit dpt susu raung dia mcm ada org cubit :)