# Balik bercuti

Assalamu'alaikum

Hari ni last day kt lab terchenta sblm pulang ke kg utk majlis walimahku nnt. Cuti lama ni..uhuk..uhuk.. Serabot pun ada rasa ni..mcm² benda kena pk..mcm² perkara berlegar² dlm otak ni..rasa x dpt bg tumpuan pulak ke atas 1-1 perkara. x sesuai pk byk² ni..sbb nnt 1 pun xleh setel..ayoo..

Hmm..tarik nafas panjang²..rasa x cukup oksigen je..nk g cari balang oksigen kt spital..heh. Preparation utk majlis nnt pun aku x terlibat scr lgsg..sumer mak buat..sian kt mak. Tu psal nk blk awai seminggu ni nk kemas² rumah. Jemput ye kenkwn ke majlis tu nnt.

Anak sedara baru..harini genap seminggu umur beliau..lahir x cukup bulan..1.4 kg ja msa lahir ritu..Puan Kinah kata sebesar gagang talipon ja..alahai..keciknya..mak pak dia pun dpt tgk dr jauh ja..x dpt pegang apatah lg utk dibelai..sian akaks ku. Semoga selamat dan sihat sejahtera la anak sedara lelaki sulung ku itu..amin..

Doakan kebahagian haku sekeluarga ya..:D

wassalam.


6 Response to "# Balik bercuti"

  1. edaleeja says:
    6:05 PM

    Mintak maaf dik tak dapat hadir berkongsi keceriaan. ape pun, k'eda sentiasa doakan kebahagiaan korang

  2. Asma says:
    4:00 PM

    xpe..makasih k aida

  3. High Blood Pressure says:
    8:58 PM

    Hey, cool blog you got here. I'm a nut case surfer, but l know what I like.
    Have a good one!
    Always looking for hypertension!

  4. Anonymous Says:
    6:48 AM

    Looking for information and found it at this great site... liposuction saint louis

  5. Anonymous Says:
    7:17 AM

    What a great site cisco sales exam training Adderall ritalin substatuites Manager training executive training corporate responsibility http://www.asian-dating-3.info/Paris-hilton-t-mobile-phone-numbers.html Onilne roulette Auto+insurance+rate+quote Contact lens suppliers.html Isuzu amigo hardtops optoma&aposs projectors yankadi and macru dances in africa Paris hilton fansites buy tramadol http://www.2006lexusis350.info State farm insurance owner home laser tattoo removal lisbon

  6. Anonymous Says:
    6:44 PM

    This is very interesting site... »