# Cabul dan rompakss

Assalamu'alaikum..

Tgh mlm td, lebih kurang jam 12:30a.m, on the way the ke bilik air..tetiba dengar sore lagi spt memanggil². Aku dh rasa x sedap ati..tgh..


huwaa..ekceli dh taip panjang..tp yg kek atas tu je yg berjaya diselamatkn..

kesimpulan apa yg aku taipkn seblm ni..

- suara memanggil tersebut adalah suara fellow yg round setiap blok utk memberitahu dan berpesan kpd para penghuni kolej supaya berhati²
- ada kes cabul dan rompak berlaku jam 10 a.m smlm.
- suspek memakai baju spt staf cleaner sambil berpura² mencabut poster² di dinding..betul²kn telefon
- bila nmpk bdk pompuan nk masuk bilik, dia terus tolak dan cabul, rompak
- bdk tu skang dlm trauma..x leh tgk org laki
- mungkin di sbbkn dh jadi kes polis, baru crite ni dihebahkn
- fellow pesan jgn tinggalkn kunci kt luar lg (trend bdk kachi sbb pintu kachi cam hotel, tutp ja automatically terkunci), jgn pakai seksi², dan jgn p toilet sorg²

panjang sbenabrnya cite..tp dh pedap plak nk taip.. :D :p. Penat mengarang dlm keributan..tetiba lak hilang..huhu..

OK..kesimpulannya..kita sbg muslimah ni, pandai² la jaga diri. Jaga batas aurat wlopun duduk sesama kaum sejenis. Aku pun malu tgk..kenkdg kita sendiri yg dok hidang..mn depa x pakat sambar..huhu..insap la semua ya..huhu

* Semoga sentiasa di dlm peliharaan-Nya..amin..

4 Response to "# Cabul dan rompakss"

  1. zampeada says:
    8:59 AM

    seremnyer gue dgr... tumpang simpati kpd mangsa tuh... dan hang jgk... ber-hati2. malang tak berbau... makanan mcm kek tuh je berbau.

  2. Anonymous Says:
    12:53 PM

    tu lar..pompuan skang nih..pakai seksi-seksa..tersembul sana, tersembul sini, mane la kaum lelaki tak teruja..cuba la pakai yg bersopan-santun.. mcm kate asma la... org dah bagi, kita terima je la....

    p/s - asma kene tazkirah sikit junior2 kat kaci tu... suh diorg pakai elok2 (mcm asma)..huhu

  3. Sitibuha Md Kassim says:
    2:18 PM

    Uish...ada plak kes tu? kena jaga2 sam. Serem kak ct nih...dok mai lab sorg2 nih, kena la bwk senjata rahsia...serbuk cili ker...apa2 ker..

  4. Asma says:
    2:34 PM

    lani mmg kena berusaha menjaga diri..klo x nyesal nnt..huhu..